Tema: Re: Koki 2.5" HDD imt už ~55 €?
Autorius: Caponi
Data: 2016-12-23 10:25:58
Manau, ne tragedija ir tas Purple. O šiaip paskutinius metus tai aš nepamenu, kada kitokį diską kaip Red užsakinėjau (sistemai, žinoma, SSD eina :-))

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/

"Vytook's" <TRINTI_vytautas59@inbox.lt> wrote in message news:o3imt0$7p9$1@trimpas.omnitel.net...
Nu gal dar ne vėlu atšaukti skytecho užsakymą (vakar vakare darew)
Na o ką tada imt? Sistemai bus SSD, o HDD duomenims, dabar jau kaip ir standartas

"Caponi" <caponi@caponi.lt> wrote in message news:o3ilj6$6lk$1@trimpas.omnitel.net...
Nu sorry, aš gal kiek ir kaltas, nes nepaminėjau, kad egzistuoja diskai su spec paskirtim ("perkamas turintis 3 metų garantiją ir tiek"), bet Purple šiaip nelabai skirtas nei kaip sisteminis diskas naudot, nei duomenų kaupimui (santykinai lėtas ir turi padidintą riziką dalies duomenų sugadinimui), ale jei greitis nėra labai svarbus ir backupus turėsi, tai sueis...