Tema: Re: SSD į seną kompą
Autorius: Bronco
Data: 2016-12-09 16:50:36
Vėl tu čia paklodėmis varai :) Galima ir trumpiau pasakyt - geras SSD
lėtame kompe lieka geru, bet kiek lėtesniu SSD, o gaidiškas SSD tampa
gaidžiu kvadrate. Va, taip gal bus visiems aišku :]

Nes galvoti, jog senas kompas visus SSD sulygina, yra nelogiška.
Geresnis ir liks geresniu ir veiks, kad ir nepilnu savo greičiu, bet vis
tiek greičiau už gaidišką.