Tema: Re: SSD į seną kompą
Autorius: MRT
Data: 2016-12-09 16:12:53

> Man tai iš viso neaišku kas kada ir kodėl sukūrė tą mitą apie "senas kompas neišnaudos gero ssd". HDD laikais tokių mitų nebuvo,
> visi neabejojo, jog kuo greitesnis hdd, tuo geriau, o su ssd kažkokie vėjai.
>
> Kasmet po kelis analogiškus klausimus užduodama ir kaskart tą patį tenka aiškint, jog tokios sąvokos "per geras ssd" neegzistuoja.
> Gal, sakau, koks Delfi sukūrė šitą mitą ar kaip čia taip nutiko? Kas žino? :)

Ne Delfis cia kaltas.. tiesiog yra naudojamu ir tinkamu kompu
su SATAII 300MB/s - tada ziuri i tuos MB/s ir galvoji, kam man
tie 550MB/s, tai mano kompas maksimum isspaudzia tik 300MB/s.
O praktika rodo, kad del SATAII vis vien nasumas visiems krenta,
t.y. ir tiems, kurie techniskai neisspaudzia tu 300MB/s ir del to nereikia taupyt
renkantis kazkoki neaisku SATA3 SSD, kuris deklaruoja maziau.

Paskubom isgooglintas Crucial M4 256GB SSD testas:
http://2.bp.blogspot.com/-V_NK_hsD_hc/T5pVF2XpKrI/AAAAAAAAATg/LVSDslg8_qs/s1600/CDM_CrucialM4_256GB_SATA_Comparison.png
ant Intel SATA II neisspaude ir tu - 300MB/s read

Su prastesniu SSD ir SATAII rezultatai butu matyt dar prastesni.

Uz news'uose linksniuojamus SSD pigesniu alternatyvu yra, bet susitaupo mizernai.

240-275GB segmente
nuo ~70-90 yra kalnas visokiu BBZ kokiu
~90 - MX300 275GB (kuris reiskia papildomus +35GB nuo 240GB arba +25GB nuo 250GB)
~100 - 850Evo su 5 metu garantija

Tai tarkim ~80Eur vs ~90Eur:
http://ssd.userbenchmark.com/Compare/Kingston-SSDNow-UV400-240GB-vs-Crucial-MX300-275GB/m137815vs3642
ir ~75Eur vs ~90Eur:
http://ssd.userbenchmark.com/Compare/OCZ-Trion-150-240GB-vs-Crucial-MX300-275GB/3619vs3642

Ir cia su salyga, kad MX300 jau nebe tas geras fainas kaip MX200..

va ~75Eur vs ~100Eur:
http://ssd.userbenchmark.com/Compare/OCZ-Trion-150-240GB-vs-Samsung-850-Evo-250GB/3619vs2977

aisku 850Evo piesiamas graziau:
http://ssd.userbenchmark.com/Compare/Crucial-MX300-525GB-vs-Samsung-850-Evo-250GB/3643vs2977

Ir pabaigai - ne visada tie sintetiniai testai groja.. ne pats geriausias, bet talpus_pigus_pakenciamas daznai yra sidabro
viduriukas..
MX300 per amazonus issigraibste, nors techniskai jie neprilygsta 850Evo'sams..

Aj, imt betkoki - gali gautis, kad tada ir turesi techniskai tragiska kaip kas BX200
http://ssd.userbenchmark.com/Compare/Crucial-BX200-480GB-vs-Crucial-MX300-525GB/3627vs3643

Beje, sie linkai dar toli grazu nera tai, kuo aklai vadovautis..
Yra konkretiems nevykusiems modeliams ir rimciau pateiktos kritikos.