Tema: Re: vienas kompas dvi darbo vietos
Autorius: Bronco
Data: 2016-12-08 12:02:00
On 2016-12-08 00:30, Caponi wrote:

> Koks FHD? Ten monikai iš esmės tik iki 19" tinka, tiek 5:4, tiek 16:10 ir tokiom rezom su normaliais VGA kabeliais jokių problemų nebūna. Plius ir užsibūt, pagal pradines sąlygas, ten niekas nesiruošia :-)

O kodėl ne FHD? :) Sąlygose monikai nepaminėti iš viso, bet jei
sprendimas diegiamas dabar, tai moniką mažesnės raiškos, nei FHD, bus
sunku surast :)

> Tai galima viską, aš gi ir nesakiau, kad mano variantas vienintelis įmanomas, tik jei jau kabinėjamės vienas prie kito,

Nesikabinėjam, šiaip diskutuojam kaip geriau. Be abejo, čia yra keli ar
net keliolika įmanomų sprendimų ir visi turi savus minusus ir pliusus.

> tai su androidiniais stickais visgi gausis brangiau nei 100Eur,

Rašiau, jog apie 100 EUR už 3 vnt.. Antras dalykas, jog žmogui tik
vienos darbo vietos reikia, o ne trijų...

variantas iš pirmo amazon paieškos puslapio, toliau net neieškojau:

https://www.amazon.de/Android-Mini-PC-Quad-Core-RK3188-Bluetooth/dp/B00DGPG532/ref=sr_1_3?s=computers&ie=UTF8&qid=1481190878&sr=1-3&keywords=android+stick

Paieškojus rastum ir geresnių ir/ar pigesnių/naujesnių.

> turiu įtarima, kad su tokios kainos stickais viskas vartysis lėčiau,

Remote desktopo langą tik žiūrėsi, niekas ten pačiame stick'e
nesivartys, juolab lėčiau. Kiek su skirtingais Androidiniais tabletais
RDC naudojau, tai neįmanoma atskirti, katras tabletas naujas galingas, o
katras senas lėtas.

> nu ir klausimas kur turėtų stovėt spausdintuvas, jei "pasitarimų" kambary, tai gali būt variantas, kad šitas reikalas pataptų problematiškas.
> Žodžiu, idealių sprendimų nėra, o apie tinkamiausią sprendžia kiekvienas individualiai.

Spausdintuvo tema neužduota, bet čia iš viso nėra jokios problemos. Prie
spausdintuvo net nagų kišti nereikia, jis kur stovėjo ir spausdino, ten,
RDC atveju, toliau sėkmingai stovės ir spausdins.

p.s. tavo parduodamos dėžutės palaiko visų trijų papildomų naudotojų
darbą savose aplinkose, su sąlyga, jog pagrindiniame pc desktopinė
windows versija? Nes su RDC tai nesunkiai įmanoma.