Tema: Re: vienas kompas dvi darbo vietos
Autorius: Caponi
Data: 2016-12-07 19:41:49
Nu ten (t.y. mano parduodamam modely) yra apribojimas raiškai iki 1280x1024 arba 1440x900, tai prie tokių ir per VGA problemos nėra. Bet kokiu atveju tai, žinoma, tikrai nėra sprendimas jei reikia galingo kompo (ar 3 kompų :-)), rimtos VGA ir pan., ale Darelo atveju ("naudojamas retai. Butu patogu, jei jame butu monitorius su klaviatura, kad esant reikalui butu galima greitai perziureti koki dokumenta, paleisti ji spausdinti") tiktų puikiai, jei atstumas tarp pagrindinio kompo ir šitos papildomos vietos daugiau nei keli metrai, tai dar klausimas ar ne pigiau ir paprasčiau gautųsi, nei ilgas kokybiškas video kabelis, belaidė klava su pele ir, tikėtina, dar USB prailgintuvas...
Nu bet čia jau jam spręst, aš tik variantą pasiūliau :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/