Tema: Re: laptopo ekranas
Autorius: MRT
Data: 2016-08-23 08:26:36
> Ai, nepradėkim. Man smalsu, kaip lietuviškai skambėtų TFT, ir tiek. Neprašiau nieko atsakinėti. Pasistengsiu išjungti aroganciją.
> Taika?

tokiu atveju siunciu tave i omnitel.comp.lietuvinimas ir smalsauk ten..
cia "hardware" net neverstas.. ir cia nesinori kazkokiam kazkokio
pylypo offtopic klausimeliu. As pats nezinojau kaip verciasi, isvertus
man nieko nesako (nesu kazkoks elektroncykas) ir niolika metu
netrukde man to TFT vertimo nezinojimas. Smalsu - susirask pats.
Aisku laisvai galejau tavo klausima ignoruot, bet tokio stiliaus
klausimai, kuriu atsakymas nx reikalingas, diskusijoj irgi knisa.

> Neprašiau nieko atsakinėti.

Idomiai.. juk darei reply i mano komentara ir jame buvo klausimas.
Jis nera retorinis. Paprastai i klausimus cia atsako (jei zino, jei netingi ir pan.)
Pys, tik siaip patarimas.. beprasmiai klausimai prilimpa prie nicko..
Ziurek, kad paskui nicko nereiketu keisti, jei noresi atsakymo i normalu klausima.