Tema: Re: laptopo ekranas
Autorius: Sniegas
Data: 2016-08-22 23:46:37
Ai, nepradėkim. Man smalsu, kaip lietuviškai skambėtų TFT, ir tiek.
Neprašiau nieko atsakinėti. Pasistengsiu išjungti aroganciją. Taika?

"Caponi"  parašė naujienų news:npfhfj$me4$1@trimpas.omnitel.net...

Tai aš gi ir sakau - o kodėl tau atrodo, kad kažkam turi rūpėt tavo
nesugebėjimas išsiverst ką reiškia TFT? O susirūpinimą kam tau to reikia MRT
nedviprasmiškai 2 kartus išreiškė.
Nes aš tai skaitau, kad jei vyksta nemokamas geranoriškas nemokamas
atsakinėjimas į klausimus, tai tą turi daryt visos pusės, o dabar gaunasi,
kad tu klausimą užduodi ir tikiesi atsakymo, o į klausimus tau - įjungi
aroganciją ir bbd režimą.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/