Tema: Re: 750W PSU variantai
Autorius: Caponi
Data: 2016-08-13 17:44:22
Nugi tai mano supratimu "APIE 120-130" apima ir 137, plius ką aš žinau iš kieno kišenės mokama ir kam tas daiktas bus :-)
Tiesiog pasidalinau savo variantu ir tiek, nes jei bandyt spėliot kas, kam, už kiek ir kodėl bei galvot už tave, tai viskas prasidėtų nuo klausimo ar tikrai 750W reikia, bo sprendžiant iš išsakytos pirmam poste minties apie semi-passive aušinimą pilnai pakaktų ir silpnesnio beigi pigesnio daikto...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/