Tema: Re: 750W PSU variantai
Autorius: Caponi
Data: 2016-08-13 02:22:08
Nu rašei "Projektui skiriama apie 120-130 EUR".
Neieškojau daugiau, bet tam pačiam Skyteche, kurio linkus tu įmetei, G-750 kainuoja 137Eur - sakyčiau sąlyga "apie 130" tenkinama :-)

Vėlgi, tai grynai mano nuomonė, bet +17Eur už grynaveislį Seasonic'ą ir +3 metus garantijos (tiesa, FD lyg ir 5 metus originaliai duoda, ale kažkas pekeliui tris "suvalgė" :-)) visai nėra daug.
Nu bet spręsk pats, realiai, manau, visi 3 variantai pakankamai padorūs...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/