Tema: Re: Laptopo studentui
Autorius: fenix@w
Data: 2016-07-28 16:38:25
2016.07.28 16:33, Dainiushas rašė:
> jei ką tai aš ir kalbu apie tą anksčiau

paskutini zmona turi. nu nematau as ten nieko isskirtinio. apart
isvaizda - ji tikrai estetiska.
gal pvz numetus nuo 3 metru aukscio butu kazkas (tiksliau nieko)
kaip ir rasiau, iki X serijos toli, nauju T nemaiges, tai nekomentuosiu.

p.s. pats su senu HP dirbu, ir jei ne uzpisanciai letas pvz flash ir kai
kurie kiti dalykai, tai dar ir nekeisciau