Tema: Re: Laptopo studentui
Autorius: Sniegas
Data: 2016-07-28 13:39:51
Modelis x555LN. Klaviatūra be rusiškų raidžių. 1366*768 matinis ekranas.
Windows 10. Kainos nežinau, nes apie pardavimą negalvojau, nenusprendžiu,
kiek prašyti. Max ką galvoju - 500, bet aišku, kad už tiek niekas nepirks.

"fenix@w"  parašė naujienų news:nncl4b$cpm$2@trimpas.omnitel.net...

2016.07.28 12:41, Sniegas rašė:
> Aš turiu nenaudojamą Asus. i5, 12 GB RAM, 1 TB HDD. Jau pusmetį guli
> nenaudojamas. Gal kam reikia?

kaina, modelis?