Tema: Re: Biski paupgreidinti Core2Duo
Autorius: Caponi
Data: 2016-09-13 10:56:49
O kaži kur? Nx tada SSD, jei failai, su kuriais dirbama (tiek duomenys, tiek programos, tiek ten kokios mailų duombazės) gyvena xz kur? Plius, kaip fenix@w paminėjo, ne visiem tas antras diskas ir reikalingas.
Taip, backupai bet kokiu atveju reikalingi, bet vienas dalykas, tai turbūt net ir SP SSD statistiškai yra patikimiau už HDD, kitas reikalas, kad kai kompas užsilenkia, net ir backupų turėjimas negelbsti nuo sugaišto laiko ir nervų.

Taip kad jei nežinai, tai gal ir nekalbėk :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/