Tema: Re: Biski paupgreidinti Core2Duo
Autorius: Caponi
Data: 2016-09-12 23:13:33
Aš galiu suprast norą sutaupyt kelis eurus ant korpuso skardų, ten kokio RAM'o ar aušintuvo, tai ant daikto, kuris saugo visus mano duomenis???!!! Ačiū, ne.
Taip, aš jau ne kartą sakiau - viena yra statistika, kita - pavienis konkretus egzempliorius ir kiekvienoj loterijoj yra laimėtojų, tačiau net jei ir tvarkingai daromi backupai, HDD/SSD griuvimas yra visai nemalonus reikalas, todėl aš linkęs dalyvaut loterijoj su didesniais laimėjimo šansais, nuo keliu ar keliolikos papildomai išleistų eurų kas kelis metus nenubiednėsiu, neretai praėdam ir prašikam per dieną didesnes sumas :-) Nu ir didesnė veikimo sparta paprastai kartu eina kaip bonusas.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/