Tema: Re: android + mobile data
Autorius: svyt
Data: 2016-07-20 00:33:36
3 samsungai pas mane, visi 3x3 garantiniam, pogarantinam jau 180
 sukista, ir vel nusimato, korteles lizdas nekontaktuoja, signalo
 beveik negaudo. Kitas, jau neapsimoka remontuoti, nor lyg geras,
 bet kartojasi gedimas, jungtis veikia, prie kompo jungiasi, bet
 nesikrauna....
 ne vienam turetam huewejui neprireike remonto, nei garantiniam
 nei pogarantiniam, senukui tik batarke is ebejaus siunciais 2x
 nes modelio nepataikiau.
Ko gero tamstai laikas neknist man proto nes prekiauji samsungais
 ir eini i nuostoli.

--

bmw e34/ 525d

----Android NewsGroup Reader----