Tema: Re: android + mobile data
Autorius: none
Data: 2016-07-19 14:23:27
+
aš du tokius aptarnauju, vienas su Iphone 6S, kitas su Samsungu S7 Edge.
Iš principo abu labai patenkinti savo telefonais, tik kad patys nieko
nemoka nusistatyti/pasikeisti.
Tas kur su Apple, tai pastoviai užkiša ji nuotraukom ir video. Užsikiša
ne tik telefonas, bet dar ir Apple TV ir kt. ant to pačio ID pakabinti
Apple prietaisai.
Su S7 panašiai, tik ten daug paprasčiau - pasijungi laidą ir ką nori kur
nori perkopijuoji.
Dar tas kur su Apple labai susinervina, kai pamato kaip gražiai atrodo
S7 Edge ekrane nuotraukos :)