Tema: Re: PC darbui su oficinėm programom
Autorius: MRT
Data: 2016-07-01 12:04:06
> Tu tą supranti, aš suprantu, o va kai žmogus mano, kad "gi gražiai atrodo, kuo jis blogas" tai ką tu padarysi? :)
> Jaučiu bus iš kgamos už 210 i3 su SSD ir W7...

Nu nx is jos, jei konkreciai geresni varianta pateikiau?

Vilniuje - http://www.gigasiste.lt/naudotikompiuteriai.html
240Eur - Lenovo ThinkCentre M91p SFF
Intel  i5-2400 2.5 GHz /4.0 GB RAM /500 GB HDD / DVD-RW/ Win 7 Pro/sff desktop
i5 - gal per daug (butu geriau i silpnesni pakeist), vietoj naudoto HDD - koki einama SSD.

M91p yra standartiniu komponentu baltuoklis
(mATX, TFX, Case tinkamas naujai MB, PSU keiciamas per Skytech).