Tema: Re: PC darbui su oficinėm programom
Autorius: MRT
Data: 2016-06-30 14:19:05
> Reikalas tik tame, kad jie paprastai turi vartotojui vizualiai žymiai patrauklesnę išvaizdą, negu kad "rinktinukai".

Tiesiog brangesni korpusą reikėtu imti.. realiai tarmin sena Lenova paimt i tema del korpuso.
Darbe turim Thinkcentre A62 (su AMD is 2008m.)
SFF korpusas talpina mATX, maitblokis TFX, korpusas atsidaro tvarkingai..
Turim analogiskas "Linkworld"/"InWin" dezes - buliaus kaksis..
Tas senas korpusas tik priekiniu USB3.0 neturi, o kitom prasmem - galva auksciau.
Netgi tokiais sudukais, kad ausiniu kistukas issikisa sklandziai,
o ne su Medium-Force prilaikant korpusą, kad nenuvažiuotu nuo stalo velniop.

> Ir jeigu yra variantas su normaliu, išvaizda sulyginamu su tuo pačiu numirusiu Lenovo korpusu, tai tinka ir ne baltas.

Korpuso parinkimas yra per daug ziauri uzduotis..
Nors imk koki graba su WinXp/WinVista, iskratyk ~8metu HW ir turi korpusa :)

> Pasakymas yra paprastas - va, šitas gražiai atrodo, ilgai ir gerai dirbo, nenoriu tų baisių dėžių su skylėtais šonais, ir šviesos
> muzikom, kur parduotuvių lentynose dažniausiai stovi.

Man jau markeris baigsis nuo melynu led'u spalvojimo..
Kitiems korpusams naudoju flopiko juostele, kad sulaikyti melynuma :)

> http://www.markit.eu/lt/en/lenovo-s500-10hs-sff-1-x-pentium-g3260/v2p11194565c110101
>
> Tik spėju, kad į juos įdėti papildomą SSD (o to visai norėtųsi) sunkiai gausis. Aišku variantas iš karto pirkti papildomą SSD ir
> išiminėti HDD.

Turi berods M.2 jungti (markit isplestinese taip teigia).
Tik ji galbut kokiam nors Wifi skirta.

> Aišku gedimo atveju vėl sėdama į tą pačią balą - problemos su komponentų keitimu...

Gal rimtai perkonfiguruok ta naudota Lenovo uz ~220Eur ir Win7Pro is kgama..
Ateiciai liks bent deze daili :) ... o ir techniskai jis dar nera katastrofa..
Kitas dalykas - nukalk koki Celeron'a jam, o i5 - perleisk kazkaip kaip upgrade.
Maziau keps, ofisines vartys ir Celkatronas..

Lenovo S500 jau kiek praeitos kartos:
http://www.skytech.lt/10hs0082mh-lenovo-s500-intel-h81-intel-pentium-g3260-4gb-ddr3-500gb-7200rpm-sata-p-280375.html

Pakaitalas S510 (Skylake):
http://www.skytech.lt/10ky0009mh-lenovo-s510-sff-g4400-4gb-500gb-dvdrw-intel-hd510-7in1-mmcmsms-prosds-p-310581.html

Mechanical
● SFF (8L for chassis, 8.5L for chassis and front bezel), black color, metal case
● 11.6" W X 12.6" D X 3.5" H
● 295mm W X 320mm D X 90mm H
● 9.1 lb (4.13 kg) in maximum configuration

Bay 1: 9.5mm high, slim optical or opt 2nd SSD
Bay 2: 3.5", 1" high, std disk
Bay 3: optional card reader
Slot 1: half-length, full-height, PCIe 3.0 x16
Slot 2: M.2 slot (for WLAN)

S510 kiek sumazintas SFF (anksciau buvo ~11,5L), tai ir matkes MiniITX' arba tik kompaktiskos mATX.

S510 yra gaidys.. 6psl. nx sugalvoti savo fyske matkei uzmaitint:
http://content.etilize.com/User-Manual/1033797662.pdf
Del S500 jau tingiu googlint :)