Tema: Re: routerio i namuka
Autorius: fenix@w
Data: 2016-06-27 15:19:16
2016.06.27 14:59, Nerijus rašė:

>     Nu tai nusipirk koki normalu switsa ir bus tau laime. Nesuprantu to
> uzsispyrimo del "vieno irenginio". Cia panasiai kaip turiu namie kirvi,
> tai nafig man pjuklas ir plaktukas, vistiek gi galima kaipnors lenta
> sutrumpinti ir prikalti.
>
>     Siaip tai kai kalba pradeda eiti apie 16 portu, tai jau reikia ta
> irengini kazku "slepti", nes "salione" tai atrodys keistokai, tiek ir
> vien "switsas" tiek ir ruteris + switsas su tiek laidu prijungtu.

Nerijus ne skaitytojas, Nerijus - rašytojas!!!

turiu namie atsuktuvo kotą su keičiamomis galvomis, jų turiu 16, kodėl
turiu pirkti 16 atsuktuvo kotų?

Tai ir klausiu: padek pasirinkti man switcha su routerio funkcija min
8portų, jeigu labai nepatinka išsireiškimas - routerį su switcho
funkcija min 8portų. tai turi būti vienas įrenginys. Gali būti tik 1
portas routinimui, tačiau turi būti bent 7 portai switchinimui.
Kofigūruojamų portų realiai nereikia.
užsispyrimas dėl vieno įrenginio labai pagrįstas. nerandu argumentų,
kodėl turiu turėti 2.

mikrotik žinau, reikia kažko paprasto namams
va, pavyzdys daiktų kurie (kaip suprantu aprašymą) yra realiai
gaminotojo traktuojami atitinkamai kaip switchas ir routeris, bet gali
būti naudojami visi portai routinimui. Į wifi galimybes nekreipkim
demesio. Realiai skirtumų tarp jų nėra daug. Esu susidūręs su 2011
serija, tai portai ten konfigūruojami, turėtų pavykt paleist kaip
managed switcha.
http://routerboard.com/CRS109-8G-1S-2HnD-IN
http://routerboard.com/RB2011UiAS-2HnD-IN
Man jie per brangūs ir fiziškai šiek tiek per dideli.

ar turi ką parekomenduot? TP-Link, d-link, Asus ir pan pigesni
irenginiai idomu.