Tema: Re: routerio i namuka
Autorius: Nerijus
Data: 2016-06-27 14:59:49
On 2016-06-27 02:53 PM, fenix@w wrote:

> ne, zinau ir daugiau baisiu zodziu :)
> noriu apsieiti su 1 irenginiu, jei imanoma. butu routinama is vieno
> tiekejo keliems irenginimas, jie butu pajungti "switcho" rezimu.

	Nu tai nusipirk koki normalu switsa ir bus tau laime. Nesuprantu to
uzsispyrimo del "vieno irenginio". Cia panasiai kaip turiu namie kirvi,
tai nafig man pjuklas ir plaktukas, vistiek gi galima kaipnors lenta
sutrumpinti ir prikalti.

	Siaip tai kai kalba pradeda eiti apie 16 portu, tai jau reikia ta
irengini kazku "slepti", nes "salione" tai atrodys keistokai, tiek ir
vien "switsas" tiek ir ruteris + switsas su tiek laidu prijungtu.

	N. M.