Tema: Re: Q: stalas kompui
Autorius: news reader
Data: 2016-06-23 17:27:44
On 23/06/16 00:12, valytojas wrote:
> Pasigirkit prie kokio stalo sėdit su kompu(foto, nuoroda), domina
> stacionaro kompo variantas.
> Fėja bando įsprausti su kompu mane į 80 cm pločio tarpą.
>
> Radau kažką tokio;
> http://www.kirebaldai.lt/?page_id=656
> http://www.baldaipigu.lt/biuro-baldai/kompiuterinis-stalas-b-7/id:546
> http://www.mainyk.lt/daiktas/kompiuterio-staliukas/590234
> https://www.pirk.lt/b7-stalas/

mano stalai mazdaug 2mx1m plokste ir 4 kojos kampuose. Stalvirsio
plokste turi buti mazdaug 2cm storio, ir turi buti mazdaug 10cm aukscio
atrama pries gala nes kitaip stalvirsis links. Kojos ir galas susukti
atskiromis plokstemis. Tarp galines plokstes ir atramos puikiai telpa
stai toks stebuklas, kuriame paslepiami visi laidai ir prailgintuvai.
http://www.ikea.com/us/en/catalog/products/30200253/

dar pageidautina plati skyle laidams prakisti, nes kitaip stalo
nepristumsite prie sienos.