Tema: Re: Q: stalas kompui
Autorius: Robertas
Data: 2016-06-23 09:33:25
Laukiu naujo stalo ~3m ilgis, kad butu galima tvarkingai dirbti prie
kompo su 2 monikais + passistatyti kazka salia paremontuoti, + antram
stacionarui vietos butu. Dabar sedziu prie antikvarinio (kokiu 30 metu
senumo nuo vaikystes turimo) rusu laiku stalo ~1.5m ilgio ir man ant jo
vietos truksta, nera kur antro moniko pastatyti. Todel jei mano feja
butu sugalvojusi mane pasodinti prie tos 80cm parodijos, as ja buciau
pasiuntes labai toli.

Visu tavo stalu pagrindinis minusas yra tas, kad nebus vietos kur padeti
pele salia klaviaturos arba vietos bus labai mazai, o pele deti ant
stalo ir klava ant stalciaus (kaip parodyta vienam is paveiksleliu)
yra nesamone. Kiti 3 stalai turi dar viena minusa, tai yra ta
nesamoninga lenta stalo apacioje, alia kompo dezei pastatyti. Dabar
issivaizduok kaip tu trie tokio stalo sedi, kur kojas dedi ? Ant tos
lentos ? Su kede privaziuoti pakankamai pavyks ? Jei stalciu istrauksi
su klava, o pele desi ant stavo virsaus, tai kaip patogiai pele pasieksi ?

Aisku suo ir kariamas pripranta, bet kam kankintis, kad fejai itikti ?
Kaip jau kazkas minejo, tu pasiulyk jai virtuvei stalvirsi 80cm padaryti
arba isvis kam tos spinteles, gali pjaustuymo lentele ant palanges pasidet.