Tema: Re: Sustojo pelė...
Autorius: Caponi
Data: 2016-06-04 00:02:28
Taip, rutuliniams guoliams tepimai jau nebepadės, bet šito lygio maitbloky kažkaip esu beveik įsitikinęs, kad bus pigiausias birzgalas.
O kas link tepalų, tai aš kažkada nusipirkęs buviau tubiką ar tik ne Makitos (o gal Matsushitos, nakleikės jau nebelikę) tepalo skirto ten drelėm ar kažkam panašaus tept, jis toks potirštis, bet jo kaip ir paskirtis yra dirbt prie didelių apsukų ir dar su nevaikiškom apkrovom, tai sutept yra tekę ne vieną ventiliatorių ir jei ten visas tas slydimo "guolis" dar nebūdavo visiškai išsimalęs, tai rezultatas tikrai būdavo pakankamai ilgalaikis, t.y. > metai.

Bet kaip ten bebūtų, jei su tinkamų naujų ventiliatorių diametru yra bėda, tai kitos išeities nelabai ir belieka, galų gale kiek ten tam lavonėliui liko dar tarnaut - žėk sutepimo procedūrą Sigis padarys kokius 2-3 kartus dar ir nusipirks naują kompą :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/