Tema: Re: Sustojo pelė...
Autorius: Zebediz
Data: 2016-06-03 23:19:29
On 2016.06.03 22:47, Sigitas wrote:
> Dar sukosi apie 2 apsisukimus per sekundę... garsų jokių nebuvo. Tikiu,
> kad ašis labai "apdulkėjusi"...:)
>
> Dar radau siuvimo mašinos alyvos, ar ji ne per skysta?

Ventiliatoriaus ašis dirba gana aukštoje temperatūroje, todėl man tiršti
tepalai nepasitesino. Jie arba sukietėdavo arba ištirpdavo ir
ištekėdavo. Geriausiai veikia man skysta siuvimo mašinų arba universali
alyva. P.S. Rimtesniuose ventiliatoriuose yra guoliai ir jie turi prasmę
būti keičiami, o man jokia alyva ant ašies daugiau kaip pusę metų nedirbo.