Tema: Re: pdf skaityklė
Autorius: Caponi
Data: 2016-05-03 10:02:24
Matyt skiriasi mūsų supratimai apie tai kas patogu :-)
Kad įmanoma, tai neneigiu, bet aš kiek pamenu, tai kažkada vieną
keliasdešimties puslapių pdf'inę knygą ant skaityklės įveikiau, daugiau
nebandžiau, užkniso, geriau jau išmokt konvertuotis. Išimtis, žinoma, ne
grožinė literatūra - su paveiksliukais, grafikais, ten kokiom formulėm
belieka tik pdf'as, tokio lengvai nesukonvertuosi į "tekstinį" formatą...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/