Tema: Re: Q: pdf skaityklė
Autorius: Caponi
Data: 2016-05-01 23:54:43
Fokusas tame, kad "paveiksliukiniai" pdf'ai (o tokie yra nuskenuoti pdf'ai)
nesikoreguoja pagal situaciją kaip skaitykliniai formatai, t.y. nuskenuotas
puslapis yra nuskenuotas puslapis ir ten tiesiog fontų nepasididinsi, tai
reiškia, kad su skaitykle ant 6" ekrano bus arba nepatogu (o kartais ir
nelabai įmanoma) skaityt, arba erzins skaityklės ribotų smegenėlių pajėgumai
tų paveiksliukų apdorojimui, jei reikės kažką pazoomint/pastumdyt.
Todėl jei orientacija į pdf'us, tai arba reikia daugiau "smarvės" turinčios
planšetės, arba bent jau egzotinio dydžio skaityklės, kaip kad paminėta
Kindle DX su 9.7" ekranu, kur iš principo jau įmanoma įskaityt visą ekrane
sutalpintą A4 formaato lapą.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/