Tema: Re: Koks geriausias CPU i LGA 775/771 lizda?
Autorius: MRT
Data: 2016-03-31 12:45:28

> tas buvo suprantama, kad ddr2
>
> mano siulymas buvo mest jas nx su tuo ddr2  ir det betkokia pigiausia ddr3 ar ddr4 mamke su
> atitinkamu cpu
>
> with future upgrade possibility

cia gi uzsiima kompu krapstymu.. gauni sroto, tai jei mest nx, tai kam imt?..
speju klausimas juk del piguviniu archyviniu kompu pagerinimo neinvestuojant..
ir dar abejoju, kad tie kompai yra to klausiu pagrindinis HW..

siaip ir siai dienai renka kompus su tais DDR3 ar DDR4 ramais ir
"pradziai deda kokius 4GB ar 8GB" .. toki kieki kad ir tais DDR2 gali turet..

PS. darbe imti H61, H81 ir H110 su 2*4GB DDR3 ..
with future upgrade pochuijibility..  nes ofisiniai kompai..