Tema: Re: Koks geriausias CPU i LGA 775/771 lizda?
Autorius: Caponi
Data: 2016-03-24 13:56:01
Geriausias yra toks, kokį max palaiko konkreti motina, paprastai visi
gamintojai pas save puslapy pateikia CPU support list'ą.

Visokios maklės su "adaptacijom" yra nuotykių ant savo šiknos ieškojimas,
teorinė dalis, bijau bus tik googlo pagalba randama, bo reikės rast
pasisakiusius tą vieną ar kelis žmogelius, kurie būtent su tokiu kaip pas
tave MB modeliu sugalvojo kažką "adaptuot" ir jiems tai gavosi arba ne.

Mano nuomonė - S775 platforma, jei turima tik MB ir nieko daugiau, jau
nebeįdomi, bo net koks pigiausias šiuolaikinis Celkatronas yra gerokai
našesnis nei galingiausias dualcore'as iš E8xxx serijos. Visokie Q9xxx dar
gali pasispardyt, ale jų kainos tokios nevisai juokingos (bent jau prieš
porą metų buvo, kai paskutinį kartą domėjausi). Jei viską turi ir trūksta
tik CPU, tai verta pabandyt ką nors iš quad'u papigiai susimedžiot, jei MB
palaiko, arba tą patį E8xxx, kurių pilna rinkoj už kapeikas. O jei reikia
našumo ir nori/gali kažka daugiau painvestuot - parduok naxren tą MB ir pirk
kažką šiuolaikiškesnio.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/