Tema: Re: Tabletas/(2 in1?) darbui
Autorius: MRT
Data: 2016-03-28 23:52:39
> Ne, imu pats už savo pinigus ir liks daiktas man asmeniškai, bet naudosiu darbiniams reikalams (kai reikia vietose atlikti
> prezentacijas, komandiruotėse paruošti dokumentus ir pnš).

galetu darbas bent kazkiek prisiet.. kad darbas tau duotu 1000eur,
tarkim premijos.. jam reiktu 1316 Eur ant popieriaus rasyt, ir dar +30,98%
viso gaunasi jam 1732,43 Eur.. o daikta darbini skirti
kainuotu 1000eur - PVM=826,45Eur

> Todėl kolkas man visai limpa tas Miix 700, bet dabar galvoju ar tikrai man reikia 256/8 GB ar ne.

> Nes nematau kaip gigabaitai man būtų reikalingi, o va dėl ramo nesu tikras. Juolab, kad dabar sėdžiu su 16GB ir kaip niekad
> nesusiduriu su jokiais bottle neckais. (Na gerai gerai, susiduriu... bet tų operacijų tikrai nedarys tas kompiuteriukas :) ).

RAM apetitas siuolaikisko softo pozymis.. po metu kitu su Chromu netilpsi i tuos 4GB :)
Skype jau senokai eda tiek, kiek turedavo darbinis kompas viskam..
Is kitos puses 250GB SSD kainuoja ~100Eur, tai puse jo tikrai verti ~50Eur..