Tema: Re: Tabletas/(2 in1?) darbui
Autorius: Trolis
Data: 2016-03-28 22:46:18
2016-03-28 22:35, bambukas rašė:
> Ir dar man nelabai suprantama kodėl su juo dirbama tik kelionėse?
> Taigi jungi monitorių, klaviatūrą, pelę per USB 3.0 išorinę vaizdo
> plokštę gali pasijungti antrą monitorių ir dirbti patogiai.

Nes dabar jau yra normali darbo vieta sukomplektuota :) Dideli
monitoriai (su DVI :|), su daug USB portų, ergonomiškai sudėlioti,
Su daug galingesniais pajėgumais, jeigu reikia dirbti ir kitus darbus
ir žinoma - su supirkta programine įranga :)

O šito kompo paskirtis būtų kelionėms ir kai reikia pabėgti namuose
įsikūrusio ofiso, kai šeima jį padaro pragaru :)