Tema: Re:Q: Po kiek dabar naudoti lazeriniai daugiafunkciniai?
Autorius: svyt
Data: 2016-03-19 14:20:01
Kaseciu yra vienas komplektas beveik pilnas. Kitas neaisku kiek
 suradau, ten kiek pamenu apie 20 proc buvo. Gal tikrai reikia
 viena pardavineti, su mano poreikias, nuotrauku jie vistiek
 nespausdina tai tas spalvotumas lazeriui nenaudingas dalykas.
 Skaneris tai pravercia dazniau nei printeris, bet velgi koki doka
 nuskanuot ir nusiust kam nors man ir fotiiko pakaktu, tik fotiko
 jpg nepatogu paskui kokybiskai atspausdint, pdf daug
 praktiskiau.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----