Tema: Re:Q: Po kiek dabar naudoti lazeriniai daugiafunkciniai?
Autorius: svyt
Data: 2016-03-18 13:17:23
Tarp kitko turiu ir gali parduot viena magicolor 1680 mf, minolta.
 Man cia atidave pora, abu veikia, atspausdine iki 1000 lapu, bet
 vienam kaseciu nera. Galvojau kaip atsargini laikyt, be kai
 spausdinu megejiskai tai tik vieta uzima, didelis labai,
 spalvotas visgi. Draiveriu kompakto irgi neturiu, esu atsisiuntes
 is ineto, duociau emailu.
Musu sefa uzkniso, nes jam karta reikejo nustatyt a4 vietoj letter
 kitaip uzstringa, man tai jie be priekaistu veikia, tik namie
 ofisinis printeris kiek ziauroka, gal net abu iskeisciau i
 paprastesni lazeriuka, arba parduociau rinkos kaina.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/