Tema: Re: Navigacija su garantija
Autorius: ROOTS
Data: 2016-03-18 22:45:40
Tai androide irgi fone nors ir 10 veikianciu navigacija nestabdo ir neluzta.

"svyt"  wrote in message news:ncgono$srv$1@trimpas.omnitel.net...

Bandau, sunui kaip tik uz 100 hueveju pirkau, daabr darzely
pazaisiu siandie, jei normaliai veiks pirksiu. Nes pats
susimasciau, jei win mobile apkrauciau kaip androida 10 fone
veikianciu programu, plius telefas, kazi kas butu.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/