Tema: Re: Navigacija su garantija
Autorius: pVytautas
Data: 2016-03-09 20:59:12
Ir ne prestigio/colorovo o koki bent LG/Samsung/HTC brandini.

"Caponi"  wrote in message news:nbplcm$dfa$1@trimpas.omnitel.net...

Nu WM siaip irgi galima, tik tiek, kad platforma uzmesta ir niekas nieko jai
jau nebedaro. Bet is kitos puses, jei veikia stabiliai joje iGO, tai nx ten
15 programu :-)
Bet kokiu atveju cia klausimas tik kaip su WM devaisu prieinamumu ir
kokybe - jeigu tenkinanti varianta rast imanoma, tai OK, jei ne, tai pries
nurasant Androida reiketu pamegint panaudot koki prietaisiuka dedikuojant ji
grynai tik navigacijai.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/