Tema: Re: Lenovo E560/L560 vs Latitude E5550
Autorius: Baterijas
Data: 2016-03-16 22:03:06
Turiu dafigą skytech eurų, kitaip į tokius brangius nežiūrėčiau :) Tiesiog
už tuos eurus galiu arba geresnį laptopą nusipirkt, arba laptopą plius
visokių nereikalingų gadget'ų :)
>tik SSD upgrade reiks palaukt, kol masiskiau 5mm paplis..
turbūt galima nuimti korpusą ir įsidėtų bet kuris, vis tiek SSD viduj
dažniausiai tik nedidelė mikroschema.

Šiandien buvau pardėse pasižvalgyt, nei vieno think pad'o nemačiau :) Oze
buvo Yoga 900, Akropoly visokių pigių Yogų, kurios visiškai nepatiko.
Užkliuvo, kad vieno kažkokio Dell'o ir vienos Yogos ekranai buvo
brokuoti/sugedę. Drag veiksmo išvis neįmanoma buvo padaryt ir pasispausdavo
ekranas dažnai belekur iš niekur nieko. Negi čia labai dažnas gedimas?

"MRT"  parašė naujienų news:ncbv9k$3p3$1@trimpas.omnitel.net...

> Nuimamu ekranu netinka. 13,3 colių tipo irgi.
> Kompas +- rimtam darbui reikalingas, tai reik geros klaviatūros ir pan.
> Yoga3 14 ir Yoga 700-14 žiūrinėjau, bet visiškai nesuprantu kuo jie
> skiriasi ir kaip tarp jų įsipaišo Yoga 460. O notebookcheck.net apžvalgos
> gana ribotos, kad būtų galima visus skirtumus suvokt..

man tos apzvalgos pakankamai neblogos.. realiai tingint skaityt - ziuriu
bent fotkes..
Galu gale paminetas klavos skirtumas:
http://www.notebookcheck.net/fileadmin/Notebooks/Lenovo/Yoga_3_14/P1020797.jpg
http://www.computershopper.com/var/ezwebin_site/storage/images/slideshow/preview-lenovo-thinkpad-yoga-460-offers-wwan-and-discrete-graphics/lenovo-thinkpad-yoga-460-arrow-keys/1222663-1-eng-US/lenovo-thinkpad-yoga-460-arrow-keys_slideshow_main.jpg
gal ir smagu normalu Shift'a desinej tureti .. ir kursoriu kiek atskirta..
nors ir mazesniais mygtukeliais..

Pvz. upgrade galimybes Yoga3 14 - RAM'as nera ilituotas, tai 4GB is principo
eina pasikeist:
http://www.notebookcheck.net/fileadmin/_processed_/csm_DSC4968_2_bcaef2e8eb.jpg
SSD - 2.5-inch 5 mm model ourtesy of Samsung. The PM851 .. << tik kiek
klaustukas del 5mm

panasiai ir pas 700-14ISK'a:
http://www.notebookcheck.net/fileadmin/_processed_/csm_MG_7161_f94e436aba.jpg

kai senoji yoga 2 Pro buvo ilituotais RAM (tai jau norisi is karto 8GB), o
SSD reikalai mSATA irgi kazkaip ~
http://www.notebookcheck.net/fileadmin/Notebooks/Lenovo/IdeaPad_Yoga_2_Pro/PC103736.jpg

Tiesa, kazkaip nesijaute man to tarpo kai ja suyogini ant 13".. ant 15,6"
darbinio kazkaip uzkliuvo..
http://www.notebookcheck.net/fileadmin/Notebooks/Lenovo/Yoga_2_13/rechts.jpg
http://www.notebookcheck.net/uploads/tx_nbc2/lenoYOGA2-11_4.jpg

> Bet kaip supratau, tai pirkti ne Yoga 460 verta tik norint sutaupyt
> pinigų, viskuo kitu ji geresnė.

Taip, juk buvo pamineta "ir jau peržengia 1k€, bet dar toleruotina."
Ta prasmes ar tu matai kiek euru reikia pridet prie Yoga3_14 ar 700-14 ir ka
uz tai gauni?.
Siaip Yoga 460 yra ThinkPad'ine, tipo business'ine, tai ir PaLanges Pro
(kazkiek kaina kelia),
garantija 12men (kaip megstama ne Home rinkoj).. bet service gal rimtesnis
(garantijos ant LT)..

Chapter 10. Replacing devices . . . 117
Static electricity prevention. . . . . . . . . . 117
Disabling the built-in battery . . . . . . . . . 117
Installing or replacing the micro SIM card . . . . 118
Replacing the keyboard . . . . . . . . . . . 120
Replacing the base cover assembly . . . . . . 124
Replacing the memory module . . . . . . . . 127
Replacing the internal storage drive . . . . . . 129
Replacing the button I/O card. . . . . . . . . 131
Replacing the ac power card . . . . . . . . . 133
Replacing the speaker assembly . . . . . . . 137
Replacing the coin-cell battery . . . . . . . . 139

https://download.lenovo.com/pccbbs/mobiles_pdf/p40_yoga14_mt20fy_yoga460_ug_en.pdf?linkTrack=PSP:ProductInfo:UserGuide

Sie panasiai kaip ir anksciau minetose:
Replacing the memory module . . . . . . . . 127
Replacing the internal storage drive . . . . . . 129

Kazkaip keista, kad neperejo prie M.2 ir dar kisa tuos 2,5" SSD.. kazkokius
5mm..
M.2 tarsi pats tas visokiuose plonumuose.. bet yra kaip yra.. tik SSD
upgrade reiks palaukt, kol masiskiau 5mm paplis..