Tema: Re: Lenovo E560/L560 vs Latitude E5550
Autorius:
Data: 2016-03-16 16:22:48
Turiu Yoga 700. Jau kazkada rasiau kad didziausia problema isorinio ekrano
pajungimas. Yoga 700 tik micro-HDMI ir tai totali pornografija prie kurios
prisideda ir kreivi draiveriai. Kitais atzvilkais kompas puikiai tinka
rimtesniam ofisiniam darbui.
Yoga 460 matau yra Mini DisplayPort+HDMI, tai gal geriau bus. Be to Yoga
460 pareina su Windows 10 Pro, pas mane buvo home versija