Tema: Re: Iš kur nusipirkti Raspberry Pi 3?
Autorius: Rimas
Data: 2016-03-08 09:33:11
On 2016.03.04 16:14, Romka wrote:
> Pavyzdžiui?

Kodi nenaudoju (nepatinka) tai nežinau ant kiek jis puikiai veikia ant
mano android box. Bet veikia tai tikrai, net ir tos testinės 17 versijos
(lyg tokia buvo paskutinė kai bandžiau).

h265 4K buvau parsiuntęs kažkokių demo - rodė.

Man vienas minusas - kartais turi sugebėjimą ilgiau parodžius kokį BD
ripą patrūkčiot - reikia prasukt pirmyn/atgal tada vėl viskas ok.
Užsikešina jis ten, ar ką - nžn. Gal dar pastringa jog per wifi....

Pagrinde naudoju iptv, tai kaip ir viskas ok. Su kai kuriais filmais
vėlgi viskas ok. Filmus mažai žiūriu tai neaktualu.

Mano toks http://www.gearbest.com/tv-box-mini-pc/pp_202596.html

P.S. pabandymui buvau pajungęs per LAN - tai viskas iš nas'o skaitosi,
veikia 3x greičiau.
Filmų nežiūrėjau tada. Bet lyg ir ruskeliai iš 4pda skundžiasi jog
pafreezina ilgiau parodžius ir reikia prasukinėt...
Wifi pasiekiu iki 40Mbps. Tiesa - wifi visiškai šūdinas, jei kelios
sienos - neturėsi nieko. Ir viena jau didelis iššūkis.