Tema: Re: Iš kur nusipirkti Raspberry Pi 3?
Autorius: ROOTS
Data: 2016-03-06 13:21:03
http://igg.me/at/nexdock

"G"  wrote in message news:nbgtdh$va9$1@trimpas.omnitel.net...

Tik 47 neužtenka, aišku. Dar damest reikia keisui, maitblokiui ir SD
kortai. Tai ir gaunasi tie 30 papildomi.

TBūtent dėl įvairaus panaudojimo raspberriai ir veža. Atsibodo media
centras - perrašai SD kortą ir turi kad ir serveriuką iš jo arba
panaudoji kaip desktopą internetui naršyti.

Laukiu kada atsiųs man tą naują raspį3 - užkišiu jį už teliko virtuvėj
ant šaldytuvo. Bus 24/7 veikiantis kompas, kad nebūtų nuobodu valgant
(youtube pasileist ar IPTV)... :) Arba pabrowsint stovint ir pvz. arbatą
geriant.