Tema: Re: cross: Praėjimų registravimas į serverį (nutolusį PC)
Autorius: Levas
Data: 2016-02-23 21:19:42
vienoje rimtoje high security firmoje (uzsieniuose) naudojami nfc
leidimai. O i vartus telpa tik vienas zmogus (o ir security stebi).
Vartai tai tokia besisukanti "eglute", kurios sakos sueina i metalines
grotas. Security gali uzblokuoti ta "eglute" ir pagauti zmogu. O dar ir
isejimo durys turi elektronine spyna.

Kadangi tai chemijos ir brangiuju metalu fabrikas, tai daug visokiu
nesamoniu prigalvota. Net turi rentgena, bet klausimas ar jis kada nors
naudojamas.

Karta ten sudalyvavau gaisro pavojaus treniruoteje. Tai kol visi
neprasichekino vidineje sporto saleje, tol nepaleido visu atgal i darba.

O kitose panasiose firmose net pereinant is vieno skyriaus i kita
ieskojo su metalo detektorium. Tiesa ten maciau kilograminius aukso
gabalus :)

Ir ten visur nera tokio reikalo kaip pasilikti po darbo. Baigia savo
pamaina ir pyzdina. Maciau kaip nutrenke ant varstoto metalo gabala ir
tepe slides. Poto ateina kita pamaita, pracekino dokus ir toliau dirbo.
Ir tik del manes, nes man pastoviai reikedavo suspeti i lektuva, biski
biski pasilikdavo po darbo. Nors viena karta pasake- mums dzin,
pabaigsim rytoj. Teko ir man pasilikti. Ir kita lektuvo bilietuka pirkti.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt