Tema: Re: cross: PraÄ—jimų registravimas ÄÆ serverÄÆ (nutolusÄÆ PC)
Autorius: Trolis
Data: 2016-02-22 18:11:29
2016-02-22 16:18, Dovydas rašė:
> neskaiciau, bet is pirmo zvilgsnio cia butent tam ir skirti irenginiai
> - laiko apskaitai.
>
> jei imt koki eilini apsaugines signalizacijos skaitytuva, tai reiks
> papildomai ir softa rasyt, kuris valandas skaiciuos, arba paciam is
> logu rankiotis.. na chalturke :)
> aisku as nemates kaip gyvai tie skaitytuvai nei konfiguruojasi, nei
> montuojasi :))

http://www.zkteco.co.za/scr100.html

~160€

Turi ir savo softą, kurį jau spėjau panagrinėti be įrenginio:

http://biometricosbogota.com/wp-content/uploads/2015/08/Software-Asistencia-860x280.jpg

Kuris man pasirodė tikrai galingas, gali sudarinėti pamaininius grafikus
ir feature turi gerokai daugiau negu reikia.