Tema: Re: Serveriukas namuose
Autorius: Valius
Data: 2016-02-04 14:11:07
Iš pradžių man reikėjo saugyklos filmams, kad galėčiau filmus žiūrėti iš
keleto kompiuterių. Tam reikalui įsidiegiau OMV OS.Po to susikėliau
atsargines kopijas, muziką, nuotraukas ir dokumentus. Kadangi turiu
keletą įrenginių tai labai patogu visuose naudotis dokumentais iš vieno
šaltinio. Patogu torentus siųstis ir seedint. Susikonfigūravau KODI
Raspberyje tai labai patogu iš to NAS'o žiūrėti kai esi ne namie. Dabar
bandau susidiegti KODI tiesiai į OMV. Galvoju, kad svarbesnius katalogus
dar reiktų sinchronizuoti su cloudu.
Mano nuomone tai nelabai reikalingas tas NAS'as namie, bet patogumo
tikrai suteikia.