Tema: Re: Serveriukas namuose
Autorius: Night
Data: 2016-02-04 09:44:16
Pas mane budavo garaze serveris-nas-torrentams-KKK monitoringui. Kai tas
nuduso, virtualizavau ir perkeliau ant naminio stalinio kompo su win 8.1.
Paskirtis ta pati - nas+torrentai pagrinde. Dar vienas atskiras VM ant to
paties naminio kompo atsarginems kopijoms is namu ir is nutolusio serverio
(ofise).