Tema: Re: Pirkciau 3.5" HDD 1TB + >=2TB
Autorius: Nerijus
Data: 2016-01-30 10:05:29
On 01/29/2016 10:16 PM, Sigitas wrote:

> Nu ką žinau, atiduočiau tuos du HDD(viso 3.5TB) už kokį 60€(nes LABAI
> DAR gražios Victoria kreivės ir SENTINEL neduoda nė vienos klaidos!).
> ...persimesčiau ant didelių ssd...:)

	Siaip jau tie realokeited sektoriai labai gadina bizni.
	Ash asmenishkai tikrai nepirkciau tokio disko. Nebent uzh alu "ant daliu".
	Nebent rasi pirkeja, kuriam tai dzin (arba jis nesupranta).
	O vat jei mano jau turimas diskas toks "pataptu", tai naudociau toliau
visokiems torentams, ir kitokiam brudui saugoti.

	Cia gaunas tas atvejis kai daiktas turi dvi kainas, kurios labai skirias.
	Jei sau naudoti, tai "visai dar naudotinas diskas", ir jo kaina kaip ir
nemazha. Ypach ji stebint, ar nedideja blogu sektoriu kiekis, ir
naudojant nekritishkiems duumenims.
	Jei parduoti - rinkos kaina arteja i nuli.

	N. M.