Tema: Re: Pirkciau 3.5" HDD 1TB + >=2TB
Autorius: Caponi
Data: 2016-01-29 22:31:52
Man nereikia, bet jei jau replyinai į mano postą, tai mano nuomone tiek jie
neverti - remapintų sektorių per daug, kad į juos būtų galima užsimerkt
(šituo požiūriu MumZer diskai dar visai OK, nors kaip ir rašiau, idant
padayt rimtesnes išvadas reikia pilnai juos pratestuot), tai realiausia tų
diskų atetis - naudot tau juos pačiam torrentų lygio svarbos duomenim
stebint situaciją toliau. O kažkam mokėt pinigus už saugyklą, pro kurios
dugną turinys jau gal byra, kažkaip neprotinga būtų, nebent visai simbolinę
kainą (60 Eur būtų labai gera kaina už sveikus diskus). Bet čia tik mano
nuomonė :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/