Tema: Re: Memory parity error The system has halted
Autorius: Nerijus
Data: 2016-01-26 10:12:58
On 1/26/2016 9:03 AM, Vytook's wrote:
> Laptopas Samsung N140 meta šitą klaidą, bet ne visada, kartais ir
> pasileidžia.
> Memtest86 jokių errorų neranda.
> Win 7 vos sukasi, ar perinstaliavimas gali pašalinti šį errorą?

	Nu klaida kaip ir aishki. Jei tai butu servas su ECC atmintim, tai
jieshkai "kreiva" kaula, ir keiti.
	O cia kaip supratu laptopas? Ir jame atmintis ne ECC? Tai klaidos kaip
ir net teorishkai negaletu tokios buti, nes jis negali to lygishkumo
niekaip patikrinti. (Kiek tureta kompu su "skyletu" ramu, niekada niekas
jokios klaidos nemesdavo.).
	Tai taip iseina, kad chipseto agurkai kazhkur lenda. Gal perkaista
kazkas, gal dr kazhkas. Mano toks spejimas butu.
	Nu gal bijoso atnaujinimas ir parametrsu resetas padetu.

	N. M.

	P. S. Siaip labai ydomi klaida, jei pavyks issiaishkinti, tai pasidalink.
	Nes tikrai ydomu. (Realybeje toki pranesimas esu mates kokiais 92
metais, ant XT'uko :-), priciom simptomai lygiai tokie patys. Kartais
budavo posto metu ishmeta klaida, ir nesikrauna. Kelis kart paspaudus
power knopke ima ir uzhsikrauna, ir veikia)