Tema: Re: Memory parity error The system has halted
Autorius: Caponi
Data: 2016-01-26 09:21:14
Tai gal hardui pzdc? Šiuo tveju patarčiau ne tik MHDD ar Victoria prasukt,
bet dar ir HDD gamintojo testavimo utėlę.
Nors šiaip tai gali būti ir RAM (Memtestą bent kokius 4-5 ciklus prasuk), ir
VGA, ir MB bemirinėjanti....

O kas link Win perinstaliavimo, tai pirmas klausimas kas tą klaidą meta -
Win ar "laptopas Samsung"? Antras klausimas - nematant man sunku spręst
kokio lygio tas "vos sukasi", tik šiaip aš nelabai matau priežasčių, kodėl
"desktopinė" OS turi normaliai suktis ant sistemos surinktos
smartfono/planšetės lygio CPU pagrindu?

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/