Tema: Re: mSATA SSD
Autorius: MRT
Data: 2016-01-14 21:25:17

> IMHO čia windblows'ai savo nutukusį RAM valdymą bando kompensuoti swap'u. Tuos 2GB, ką jie bando atlaisvinti, kituose kompuose
> naudoja 4x winPX ir dar vietos lieka ;)

Toki kieki RAM'o paprastai suvalgo po Win7-10 paleistas kazkoks softas..
As darbiniam kompe naudoju 24RAM + 0,5GB swap (pranesa, kai viska sueda)..

> Šefas išvažiuoja. Už savus nepirksi.

Kompas darbinis, upgrade is savu?

> tai kad HDD pas mane tik OS'as ir sukasi. Visi duomenys - tinkle. O %TEMP% vistiek į tą patį diską.

T.y. ir vietoj HDD gali ideti eilini 2.5" SSD (kuri kai nereikes kitur savo ukyje panaudosi).

> Tai buvo senai, projekto pirmoje pusėje, kai buvo €€€ ir rožinių svajonių.

Buna, kad 2000Eur nuo sausio iki spalio yra "kosmosas", o lapkriti-gruodi - "kapeikos"..

> aš..
>
> bet tada negalvojau kad ant jo leisiu 3 Revit modelius. Sumoj kokie 50 GB duomenų ;)

Skamba kaip pervezti 100tonu bulbu 100km.. fura yra, taciau priekaba Zubrionkas..

gal toki uz 46 Eur (ar koki kita per skelbimus):
http://www.skelbiu.lt/skelbimai/ssd-sandisk-128gb-22698005.html
ir det vietoj HDD ar DVD..

siaip skelbiu prasibegau truputi tai patraukliai dideli pasirode..
500GB Samso 850Evo ir Crucial BX100 po 125:
http://www.skelbiu.lt/skelbimai/ssd-kietas-diskas-500gb-22676425.html
http://www.skelbiu.lt/skelbimai/samsung-850-evo-ir-pro-ssd-500gb-nauji-neispakuoti-22614659.html