Tema: Re: mSATA SSD
Autorius: ejs
Data: 2016-01-14 11:12:56
2016-01-13 18:15, MRT rašė:

> The Toshiba mSATA SSD (256 GB) should provide sufficient system
> performance. It is used for the operating system and <..>

sistemos greičio man užtenka, aš taip greit negalvoju :)

> Vadinasi mSATA -
> http://www.notebookcheck.net/fileadmin/Notebooks/Acer/Aspire_V3_772G/Aspire_V3_772G_09.jpg

va va, kaip tik ten.
> 30-64GB modeliukai pravalas:
> neverta 30GB uz ~30Eur .. kaip ir kokie Transcent'o 64GB uz 47Eur..
> neimciau ir uz 38Eur -  SSD Adata SP310 64GB mSATA SATA2, 440/100MBs
> 128GB modeliukai irgi siaip sau.. ir kaina 60/70/80 Eur ..

jei nepadės, bus brangus pšššššš.

> Jauciu ne visai toks biudzetas noretasi.. bet ir kitos puses Crucial
> MX200 laikomas rekomenduotinu..

Bet už biudžeto lipa kartais, o ne procentais :(

> Tiek GB kiekis, tiek SSD greitis, tiek patikimumas geriau nei tiketasi..
> problematiskiau tik kaina.. 106Eur..
>
> Gausis ne tik "swap'ui" bet ir visam OS'ui, ko gero ir visam softui.. ir
> gal dar kazkiek liks..

Va to kaip tik ir nereikia. Softui reikia daug RAM ir gero tinklo.
problemos prasideda kai naudoju ~15GB RAM'o (iš 16 GB turimų) ir sistema
intensyviai dirba su disku. Todėl mano galva dedikuotas SSD swap'ui čia
kaip tik ir pagelbėtų. Įprastai, naudojant 8-12GB RAM'o, problemų nėra.

--
ejs