Tema: Re: Pakomentuokit stalinio PC komplektacij?
Autorius: MRT
Data: 2016-01-12 12:24:12
> turbūt ne prabangos, bet naują jei tik padoriau pradedi komplektuot, taip pyst ir 1k€ gaunasi. Kažkada seniai, nuo visokių
> presscott'ų, tas naujas buvo ahujennas šuolis į priekį. Gi dabar.....tas mano šrotinis laptopas su SSD ir 8GB RAM'o kainavo 300€,
> tai šitoj šviesoj visai suprantu aš tą cooler'į :).

As nesiulyciau issiblaivyt, jei siulytu tik naudota MB+CPU uz adekvacia kaina be durnu komentaru..
Visa kita - padori deze su USB3, normalus maitblokis, sviezia videlka, pageidaujamas SSD/HDD
Bet tada gaunasi ka sutaupai?.. MB+CPU naujas kainuoja tarkim 67+223=290Eur,
visa kita tarkim ~500Eur ... imant naudota MB+CPU gausi uz.. ~150?...
Naujas kompas ~800Eur vs. su naudota MB ir archaisku CPU ~650Eur?..