Tema: Re: Pakomentuokit stalinio PC komplektacij?
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-01-12 10:52:33
turbūt ne prabangos, bet naują jei tik padoriau pradedi komplektuot,
taip pyst ir 1k€ gaunasi. Kažkada seniai, nuo visokių presscott'ų, tas
naujas buvo ahujennas šuolis į priekį. Gi dabar.....tas mano šrotinis
laptopas su SSD ir 8GB RAM'o kainavo 300€, tai šitoj šviesoj visai
suprantu aš tą cooler'į :).