Tema: Re: Gal turit min?i?, kod?l nesusiformatuoja pilnai?
Autorius: svyt
Data: 2015-12-14 17:05:08
Turiu toki fake ar greiciau, defektini 128gb usb rakta, kadangi
 nesamones prasideda tik irasius virs kazkur 90 gb but idomu kaip
 ji but galima sutvakyt kad kaip harde uzdaryt nepasiekiamas
 teritorijas, nes kaip ir ismest gaila, o naudot nepatogu, sunku
 pastebet kad nevirsyt, o jei darau iprasta "move" kad
 nesipainiotu ziureti ir neziureti filmai, nesidubliuotu ziureti,
 juos prarandu.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----